Pages

Rabu, 10 Februari 2010

Modem Malatop plak!!


adehhhhhhh...semalam leh plak aku punya modem streamix meletop lakk, abes connection tenet aku,,ingatkan mula2 litar pintas jerk pasal suis tertendang kat kotak suis tu, last2 modem aku lak berasap...

nak tak nak terpaksa la aku tido awal smlm dlm kol 10:50mlm cam tu laaa..online kat opis lah plakk keesokkan ari nyer,bangun awal beb terus rush ke opis.. dapat gak dengar Frenzy Fm..hehehehe...

Oleh sebab kecekapan adik aku, masalah ni terus settle, terus dapat modem baru beb..Malam ni aku nk balas dendam lak, tido lambat ari ni, nak wat ape yang patut la,soo..sambil dgr radio aku update la blog n maen online game jap.kadang2 masuk gak chatbox kasik havoc sket kat sana.sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.